Меню
+38 (097) 148 58 89
Обмін та повернення

Шановні клієнти нашого інтернет-магазину, просимо вас уважно ознайомитися з правилами обміну і повернення нашої продукції!

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі вказано наступне: «Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовільняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм по призначенням».

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» затверджений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:

Що можливо повернути:

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 14 днів, якщо:

Ми рекомендуємо:

При отриманні замовлення завжди уважно оглядати покупку у присутності співробітника Нової Пошти або Укрпошти. Якщо ви помітили зовнішні ознаки невідповідності товару (зіпсована упаковка при транспортуванні або інші ознаки, які непокоять вас), просимо вас написати претензію до транспортної компанії і оформити повернення товару. Претензії по зовнішньому огляду приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті або Укрпошті.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Якщо ви прийняли замовлення, розрахувалися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

Процедура обміну або повернення товару:

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) або брак виявився у процесі використання продукту - надішліть нам на електронну пошту evaling.com.ua@gmail.com з позначкою «Брак» наступну інформацію:

Заявки по «браку» повинні бути належним чином оформлені не пізніше 5 (п'яти) днів з моменту покупки товару. Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку, обмін/повернення товару неможливий. Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

Повернення коштів:

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення. 

Додаткова інформація:

Брак - дефект виробничого характеру.

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки.

Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам товару. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора комп'ютера, екрану телефону або планшету та інших гаджетів.

Долучитись до групи в Viber

Помилка...

Будь ласка, перевірте правильність введених даних

Некоректнi данi